Smile when he makes you happy, yell when he makes you mad, and miss him when he’s not there.

dom två senaste dagarna har jag varit halv emo lite hela tiden, de känns som att jag ska vara sjuka mängder emo nu. men jag är fan inte det, något happy från någonstans slår emot! haha..
.
jag har min underbara pojkvän en timme bort
jag har en av mina två små på andra sidan häcken
jag har den andra av dom två små någon km bort
jag har helt otroliga vänner utspridda lite överallt
och fullt medveten om att jag har en grinig mamma mängder med mil ifrån mig
MEEEN som kommer hem imorgon.
och häääär sitter jag med musiken så jävla on och bara ler. även fast jag sitter i mitt gamla deprimerande home, och hade mått så mycket bättre hemma hos min david, fast han inte är där. borde va dö trött? men det är jag inte. åker bil in till skolan imorgon iaf, så sovmorgon. och slutar till lunch, runt elva? sen hem till min fina pojkvän och senare kanske umgås med min bästavän. LIVET LEKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0