det ska vaara så här nu.

hejjo! slutade vid halv två, gick hem till anna ett tag, sen hämtade david&hans pappa mig. drog in till gävle åh handla lite, tillbaka till sandviken åh handla lite mera, åh sen hem. tog de lite lugnt innan vi började med käk, tacis skulle de va! haha, åh vi snyggade till skiten lite, så de blev tacosvåfflor, eller nått? HELT OK. mat&film&mys va våran kväll de, sen helt slut somna vi tidigt.
'
vaknade vid sju första gången, helt sjukt? iaf så drog jag mig  upp vid elva, david somna om och sover en.. haha sötis! har precis duschat, ska ta mig lite oboy, sen fixa lite.. vid två sätter jag mig på bussen mot valbo för att träffa mina brudaaar, maria&lina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0