busskompis sökes....eller nått?

tog mina sista pengar (inte riktigt, men låter lite mer dramatiskt då) och fyllde på telefonen för att kunna ringa min söta lillebror så han kunde fixa kattjävlarna så jag skulle slippa åka fram och tillbaka, MEEEEEEEEN tror ni hans telefonjävel va vid liv eller? svar nej. så skönt :)
'
jaja.. nu är de fixat iaf, åh visst fan lever man..
  • åka fem hundra bussar ALL ALONE... check
  • tryckt i mig mängder choklad.. check
  • fixat åt dom jävla katterna.. check
  • fixat diskmaskin,tvättmaskin, sopor åh lite sånt skit.. check
  • träffat edwina & dessan.. check
  • tryckt i mig pannkakor med ann&jennnee.. check
  • plugga matta och trafik......
  • myst ner mig med anna (&emma?)...ON WAAAY!
skiten är tidsinställt så kanske inte stämmer riktigt, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0