always and forever, you ♥

jag saknar att duscha hur länge jag vill, att nörda halvkass serie bara för att, att sega i sängen för de är fint, att bara vara, mmmm. hos david. jag saknar min david!
'
skönt med saknad, skönt att jag börjar tappa mer hår, skönt att jag spillt julmust i sängen, skönt att jag börjat hosta åh tror jag river upp lungorna&halsen&fan hela mig, skönt att jag varit vaken sen sju, så dötrött somnade jag vid nio.. men vaknade självklart vid tolv. ja, varför ska jag sova?
.
naaae, SUG MIG! drar mig till sandviken åh segar igenom skolan imorgon iaf, efter det tar jag mig in till valbo åh lallar runt lite med edwina&dessan. när vi är klar blir de bussfan mot ockelbo, en pizza eller så och sen vidare till hanna för att ha de bra med lite (massa?) haha.. tjejer iaf! souns awsome for me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0