"det är pinsamt. det är ett emo här" hahahahhhaha..

arg, ledsen, irriterad, vet inte alls. tar det bara inte. borde inte bry mig, men det är som så. om de bara hade varit någon annan. fuck it som fan!
'
har alla anledningar till emo känns de som. men ska inte gräva ner mig nått today, duktig ja känner mig. kollade äcklig film i går kväll och sov sen själv, åh jag lever idag.. skönt. lina&micke gick, eller.. sprang? dansade? haha aaa, iaf me mig till johan igår, sov där. nationella matte i morse, osvosv.. hem med kvartitvå.
'
har stoppat i mig överdos med oboy så blir jag snart lite happy, musik är on. snart kommer edwina, de blir massa plugg, sen kommer emma, mera plugg. och ikväll barnvakt. imorgon fredag, sen är det helg. hoppas på en bra jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0