för jag är japanese fashion

idag har jag varit med på tekninken, jag har varit där hela lektionen, och jag har jobbat. första gången! RIKTIGT STOLT FAKTISKT. har knäppt spexfoto, sluppit massa lektioner och missat kvartitvå bussen med fem min. skulel haft skjuts hem halv tre, blivit sur, dissat valbo, åkt halvfyra bussen till edwina... KÄKAT 7(!!!!!!!) pannkakor, gått hem, tjock kommit, hjälp henne med läxa, busat, dampat... ja :)
'
ska nu.. som jag har sagt sen jag kom hem) fixa tvätten.. slå emma lite (hon är dryg) och sen säkert nå mer. kom precis på att jag har utvecklingssamtal HALV ÅTTA imrogon, döda mig? då har inte ens bussen gått. DAMPDAMPDAMP. men sen är det ju helg iaf, hoppas den blir fin. PUSSSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0