och så tappade jag dig.

snugglo edwina och jag sov över lite, men kom till skolan. sega igenom den, drog in till gävle med mamma och broder x2 sen, hälsade på Edna.. (: trevligt. hem sen, tror grabbsen somnat. ska ta mig en dusch, hänga ttvätten, och sen börja skriva uppsatsen som ska in IMORGON. yes!  dygna kanskeeeee? får se.
'
seeeeeeen..... så imorgon. är det frilufsdag, ORIENTERING som gäller.... kan inte tagga mera tror jag. åt helvete med den skiten, förra året på den här jävla orienteringen som är i skogen uppe vid frilufsgårn slutade det med att vi (jag&didrik&edwina) kom ut efter rönnåsvägen och gick den tillbaka.... efter det iaf så är det lingbo med klassen som gäller! blir inte att sova kvar där, orkar inte det. utan åker hem på kvällen :) och på fredag sova som fan i helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0