jag&didrik&edwina =kung orienterare!

jag dygnade inte... fick inte fram ett skit på uppsatsen, så vid tre kunde jag lika gärna lägga mig. orienteringen gick förvånandebra! på dom tre åren jag gått har vi aldrig klarat skiten, men de gjorde vi idag.. gansak snabbt också! vid halvtio va vi klara...hade ingenting förens tåget gick halv tre.... fick inte gå hem för mina käravänner ( jag hr kompisar) så vart i skolan/sjöbacken och stekt, spelatkort, pratat umgås. il lingbo tryckte vi i oss pizza sen chillade lite på monicas gräsmatta. simon hämta mig där, va till gävle en sväng. home nu, plugga som en ljude! 2 uppsatser ska vara skickade inatt.... HHHHHÖRSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0