för så onödiga saker..

kan ju sägA att det var SISTA gången mamma ska få klaga över att hon INTE kan sova när jag INTE kommit hem en. för igår när vi lämnade huset tillsammans sa jag att jag inte låste eftersom jag inte hade nyckel... när jag tagit en PROMENAD hem vid två i regn för de sket dig med våran skjuts, DÅ ÄR DÖRREN LÅST. det tyckte jag va jätte kul och la mig i bilen, men inte fan kunde jag somna där eller, vid fem tiden släppte hon in mig iaf :):):) tänkte ni vela veta.. hehehe
'
och sen fick jag gå upp till samma älskade kylskåp utan mjölk = ingen oboy. HAPPY FACA ON THAT! nu ska jag fixa och grejja och blablabla, sen dra mig till edwina, osvosvosv. ikväll blire crusing i sandviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0