för att det är ett val i livet.

hur gör jag nu då? varför gör jag så. kommer jag klara av det ens, är det värt det? VARFÖR, HUR, VART, NÄR, VILKA. orkar inte, vill inte, kan inte.
hur kommer det att bli?
'
att flytta till falun och börja skola där med emma som det va tänkt skulle sitta så jävla fint. jag hade haft EN KOMPIS (hehehhe) en utbilning jag själv tycker är ok. och som en ny start, nytt liv, nytt fan allt. jag kommer hemifrån, och jag kommer bort. MEN SJÄLVKLART, skiter det sig alltid med saker som har med mig att göra.
'
det enda jag kännt sen det blev dags va att hoppa av skiten för att jag inte klarar det. just nu är det enda jag kommer in på fordon, men då har jag folk med mig... men det jag skulle vilja är ju bygg-måleri. har kanske med mig där också nu, men kommer nog inte in. ähhh, får se!!
'
OM EN TIMME, så är det stäng och valet gjort. det som står är...
bygg-måleri, BESSEMER!
fordon-transport, BESSEMER!
-
och det är allt... annars inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0