emma&edwina night tonight.. och fan va de har livats! haha

började dagen fake och med negernBLATTEN... haha. a vet itne vad jag ska säga, det är konstigt, sjukt, lite jobbigt.. men får se vad som händer. hoppas bara på det absolut bästa för mina små älskade grabbs ♥
'
gled till skolan, och var berädd på att dra hem efter första lektionen, men blev att jag stannade hela dagen endå, duktigt gjort. hem sen, sov en sväng.. mötte edwina, gick på promenix, barnvakt, emma kom... har skrattat åt allt och inget, käkat kvällsfika(MAT). I MäNGDER!! sängen har gått sönder, har haft damp.. osv. råkade slå edwina så hon fick en röd hand på ryggen också, haha.. sry brudeeen ;( aja, big irritäääjtion på dom, jävla mycke asgarv me dom, åh fan va jag älskar dom :) nu sover dom så sött här bredvid mig, ska vell krypa ner jag åh!
SNUUUUUUGG BILD SEN HELGEN... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0