vänskap är det absolut finaste.

blev inte kvar i krogen igår.... ne, mamma tyckte absolut att jag skulle hem och ha magsjuka. grinig tjej kom hem, grinig tjej drog ut. äventyra lite havlanatten, för grinig för att orka bry mig. som tur va så tror jag inte mamma va så värst grinig heller. GRINIG ÄR DE ABSOLUT MEST ANVÄNDA ORDET FRAM TILLS HIT NU!!!
'
när ja kom till skolan imorse så va det nationella.. suttit på den skiter hela jävla dagen..typ. va ner och kollade lite innebandy på kuxa med david, typ skollaget. va även till johan en sväng träffa han&petter&niklas. sen så vart jag så AGRYMT JÄVLA SKIT MOBBAD i skolan.. edwina hade dragit hem, david drog hem, alla jävla killar hem eftersom dom haft bandy. så ja, jag drog också hem. EMO SOM FAN PÅ ALLT DET. men home nu, vädret är underbaert. barnvakt ikväll! hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0