men vadå, jag missa ju ?

" det är nånting speciellt med mongon åh det här stället.....
ja, kanske därför vi hamnade här"

sista dagen på praktiken åh det är skönt, fast endå..ääeh jag vet inte. har varit helt okej! även fast de blev segt vid disken, så vare ganska najs! på morgonen kom vi dit, fixade meny tavlorna, plockade ut lite saker, allmänt små fix.. satte oss åh tog de lugnt med en kaka åh lite oboy, sen käkade vi, sen kom de folk åhdå blev de disk, ganska mycke så tiden går skitfort sen slutar vid ett, så ja.. sköna dagar! dom skrev på lappen att vi gärna fick komma tillbaka! ;)
'
emma joina mig hem när vi kom till ockelbo, sen tog vi kvart i fem bussen fram åh hamna hos johan ett tag, gick till ica åh köpte godis åh sen vidare till robin. skulle egentligen ha filmkväll där med busgrabbseen.. alltså robin&fredrik&didrik. men slutade med att vi nördade nå gamla tv program åh sen drog jag till sandviken. komhit vid tio åh kollade klart någon film. va ett tag sen nu, lika skönt åh komma hit variegång! :) ja, saknar familjen en biiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0