allting du gjort eller aldrig gjorde

då har sjunkit i mina ögon, du har försvunnit i mina ögon, du har blivit något.. mindre värt i mina ögon. du har varit så liten knappt synbar, men endå alltid funnits.. för det är så det funkar. du har så gott som slagit mig, när jag ligger. nu kommer du nästan krypande för du är på väg åh hamna liggande, ber du mig om hjälp? passar jag bra nu? när du inte klarar det längre. jag skulle vilja spotta dig i ansiktet, men nej. JAG ÄR INTE SOM DU! åh kommer aldrig bli. en sak ska du veta, ingenting är för dig. så mycke är du inte för mig. allt jag gör är för dom, dom förtjänar bättre. du... jag vet inte vad du förtjänar, egentligen ingenting ifrån mig.
jag har kanske fel, men det är så jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0