borde vara lyckligast på jorden.

vad är fel på mig? jag kan inte få bättre. det absolut finaste är redan mitt!
jag har killen.. han som jag är helt säker på aldrig skulle göra mig något ont. som jag vet att jag är den enda och den finaste för, iaf precis just nu. han som säkerligen skulle göra nästan för mig. han som älskar mig lika mycke osminkad och äcklig som ny duschad och fräsch. han som tar mig hur som hellst bara för jag är jag. det finns ingen människa jag skulle kunna vara säkrare på och ingen som tar bara just mig så jävla bra. så varför?
'
jag blir tokig, allt är så jävla wierd! jag har alltså de absolut bästa och blir osäker på om jag vill ha det, varför? jag vet. inte snälla bara varför, så ja kan fixa till det och allt blir bra igen. jag tror jag skulle ångra mig, jag nästan vet det. jag skulle ångra mig så jävla hårt om det sket sig me det här. jag tycker om dig det vet jag, och jag saknar dig.. men långt i från så mycke som jag borde. säg mig varför? jag vill mest av allt att det ska bli bra igen, förhoppnings vis slutar de så också. men just nu så nej, jag kan inte leva i nånting som känns konstigt, fel, inte riktigt rätt.  ..förlåt för hur jag är ♥
'
om jag får sakna dig ordentligt,
då blir det kanske bra igen.

Kommentarer
Postat av: Broddan

Du behöver inte säga förlåt. Det finns inget att säga förlåt för. Du känner som du gör. De är väll bara för mig att acceptera. Älskar dig <3

2011-03-30 @ 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0