förtillfället så saknar jag dig.

ja.. denna gång blev ingenting uppskjutet eller ändrat, jag fick se, träffa,prata,krama min gamla rebecca larsson! underbart faktiskt, även om det inte var mycke. jag och tjock trallade hem till knallen efter skolan, städade som nå idioter och sen drog vi fram. lallarunt lite bland folk, orkade inte vela hem. så vi tänkte ta oss en promenix... gick halvvägs sen tyckte vi att de va fan kallt och jobbigt så åkte sista biten. chillade lagomt hemma hos emma. precis när jag skulle dra fick emma nå skit, BLEV BLAND DOM LYCKLIGASTE PÅ HELA JORDEN FÖR NÅGON MINUT. fan jag va så jävla glad hela jävla vägen ner till bilen sen ba tjopp. livet leker :):) hemma nu, ska va emo som ett jävla as. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0