"ta er en varsin smirnoff och sätt er i ett hörn!"

igåååååår, va jag med johan&robin ett bra tag, haha.. älskar pojkarna, fan störda är dom! vi kade tacos åh hade de trebvligt, drog till ug en sväng sen.. blev att följa med lina&desireè och micke därifrån.. hamnade hos desiree ett bra tag, och slutligen hos micke med oboy. vid två hämtade hanna mig på moppppppen och vi drog hem till henne och sov!
'
idag.... vaknade vi, nej.. jag blev väckt, tidigt.. av hanna! vi gick fan upp vid tio. käkade lite frulle och fixade, sen åkte vi fram till mathias och vidare till valbo. lallade runt lite där, fixade skor och klänning till hanna. hem sen till mamma hennes en sväng, och hanna övningkörde... hihi :D. efter det drog jag och mötte maria, blev en fin promenad.. gick till sebben för att diska, OCH FY I HELA JÄVLA HELVETE. mmmmm, hemma nu iaf. grabbarna sover och jag är halvsur/halvglad, vet inte alls. funderar på att käka nå iaf! HHHHHHHHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0