" om jag var tjuv skulle jag lätt kolla skafferiet först.."

igår kväll tog jag en promenad fram, emma joinade mig en bit... sen resten av sällskapet var massvis med ödlor och grodor typ. träffade david ett tag när jag kom fram, sen upp till johan. vi nördade nå jävla skit spel....... sen sovdags, somnade framåt fyra, inte allt för bra kanske..
'
7 i morse började slitet... jafyfan! har hackat och ränsat ogräs skit i det äckliga vädret.. FYFAAAAAAAN, helt jävla slut. att jag sov i typ två timmar gjorde fan inte saken bättre. ont som fan i axlarna, eftersom det regna så mycke fick vi sluta vid tre. genomblöt och slut blev det pizza för mig och lina! DEN SATT JÄVLIGT FINT. sitter hemma hos henne nu, ska dra igång en film snart tror ja. blir att sova här ikväll, (tidigt som fan tror jag) sen taggar vi ny lika skit värdelös dag.
'
OCH ETT + TILL ALLA GAMMLA KÄRRINGAR SOM KOMMIT UT OCH BJUDIT OSS PÅ ALLT MÖJLIGT, GODIS, KAKOR, JUICE... HAHA SÅ SÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0