men jag klarar det ju inte

bloggen har varit som lite död i någon dag (precis som jag?), men det är sånt man får leva med. är allmänt jävla emo och off hela tiden samtidigt som jag typ mår bra och är glad. vet inte alls
'
sov över och missade bussen så har inte varit till skolan idag.. så sovit som bara fan. sen kollat på mina små bröders skolavslutning, jennifer kom hit en sväng. grillade (det smakade skit) tryckte i mig masssssa potatisgratäng. och vid niotiden kom lina&desirèe och hämtade mig så åkte vi till sandviken och dom badade. nu hemma och händer inte mer idag.
'
imorgon är det iaf skolavslutning och jag vet inte hur jag ska göra en. bestämde mig efter all tvek för att inte vara med, men nu har jag funderingar på att vara det endå.. jävla maria, haha. får se hur de blir.. känns absolut inte som att jag har psyke för att vara med, men vill ju fan åka traktor åh vagn? ;(.. (hahaha inte alls bonde typ, ok?) men hoppas iaf på att det blir en riktigt grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0