may you need someone better

ifredags åkte jag till sandviken till min underbara kusin och barar tog det lugnt. kanske hur skönt som hellst att komma i väg en stund och bara ha det bra. vi pratade, stekte, kollade film och käkade pizza som fan i hela helvete. haha!
'
igår tog jag bussen hem till fina ocklebo och va här vid halv nio, emma&hanna mötte upp mig och vi gick hem till hanna. hade det trevligt och det spåra lite, men det är sånt som hhänder. skulle ha sovit hos emma men de blev inget, så sov hemma. förra inlägget visar ganska fint vilket humör jag va på, lite krydd kanske. haha
'
idag har jag inte gjort annat är sovit-halvsovit typ.. kollat film och varit lite med mina små pojkar. nu äter jag glass och ska strax springa ut till stefan och leka lite med han. blir nog en promenad senare annars händer det nog inte mycke, ska fundera övver hur länge jag ska vara hemma och emo typ, haha.
oavsett all möjlig spår
SÅ ÄLSKAR JAG DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0