i have to be on my own sometimes

- KATRINE.. jag tror vi har sovit över
- nedå.......
- men jo, katrine vi har nog sovit över?
- neeeeeedå
- men klockan är ju 36, jag tror fan vi sovit över!
- vi har fan sovit över...
'
men nog fan kom vi i tid endå, pärlan vi fick tag på igår fixade det ;) hoppades på regn idag, trodde allvarligt det skulle bli så också... men de blev bara finare och finare och slutade stekande! drog lite tidigare för att åka till sandviken på sån där jävla övningsköra kurs i tre timmar. allvarligt, somnade nästan... helt slut! drog till morfar sen, vart kvar där längre en jag trodde...
-
blev äckligt emo sen, trött och irriterad. så där överdrivet så jag skulle kunna börja grina typ. åt helvete med det! nu ska jag ta en promenad med musik, utan sällskap så slipper jag lacka på någon. fint! sen sängen dirr, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0