både packad och bakis

jadu, gårdagen? jag&lina&edwina satt här och bara asgarvade åt precis allt, utan anledning men va som skit packad av ingenting alls, är ju bra de åh? efter ett taag gick det över och vi gick över till emo istället. vid tolv tiden drog vi oss emo aktiga som vi va vidare. va hem till sebben, där kim med flera va.. efter nått tag där drog vi oss vidare till fredrik och gjorde käk.. hällde i oss oboy, mackaroner, ost, brunsås, jadu vet fan allt. edwina snodde med sig nå jävla äckliga päron och vid sex tiden va vi på väg hem. ' vägen hem va SJUK, trodde jag skulle gå sönder för jag skrattade så jävligt hela tiden. klart bästa på hela kvällen!
'
..... men du, får jag bajsa?
sitter och bresar på bena och har knullrufs gånger 40... - jag vet inte vad jag håller på med, men jag ska käka päron när jag  kommer hem!

KANINEN ALA COSTA NINJA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0