något fint som inte funkar alls

kan inte sluta knarka.... haha!
ja men ja men ja men ja. VAD GÖR MAN DÅ?
ligger och segar i sängen, skulel lätt kunna förstsätta ligga åh halvsova hela dagen,. för det gör jag bäst! men då kommer jag ha svårt at sova inatt, gör jag inte det kommer jag nog somna ganska dirr. men så vad gör man i dag isf då?
'
ska iaf över till mormor och duscha! skulle ha varit hem och hämtat lite saker kanske? ta och träffa david en sväng? blir nog att hitta på något med didrik kanske, om inte det ska jag fan släpa ut petter och leka med innan det är försent. och slutligen ska jag fan tvinga ut lina på en promenix, innan läggdags! :) lovar att de skiter sig med allt och jag ommer sova hela dagen istället.... menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0