When you don't know what you're looking to find.

började på att gå fram till min fina bus igår, kom halvvägs sen fick jag skjuts av annelie&thomas (: drog till sjöbacken och träffade martin&danne, sen skulle vi dra oss vidare till sebben.. gick förbi kyrkan, klockan va typ tolv.. det va kolsvart och heldött, OCH DET KOM MUSIK ÄR INNIFRÅN!!! sån här oriel(?) äckligt, ja. kom inte så mycke längre innan vi skulle tillbaka till sjöbacken för att möta david&kid&leo. med dom blev det att dra till norrfly, va inte allt för äckligt faktiskt.. men man de hela tiden den där panik känslan att det SKA hända något. menmen.. det läskiga va att jag drömt om stället, och de såg ut precis som jag drömt. ja fyfan!
'
idaaaaaaaaag, mötte jag emma en sväng, sen tog jag mig en promenad i VÄRMEN till maria.. död tjej. sitter här nu, vi spelar lite kort och pratar. ikväll blir ett äventyr.. eller nått? får se vad som händer :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0