this place is so empty. ' sometimes it's so crazy, that nothing can save me.

I tried to be perfect it just wasn't worth it
Nothing could ever be so wrong
It's hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along.
sov hos min fina tjej.. mormor.. maria.. haha ;). men iaf,gick upp vid elva-tolv ? va ut och stekte lite.. drog oss fram, träffade snygg sandra lite snabbt, kollade film, spelade lite mer kort, och sen hämta mamma mig för ett tag sen. och ikväll sover jag inte hos maria, lina, sebben, johans lägenhet, aaaa.. som ja gjort nu..
'
förförsta gången på typ fem veckor är jag hemma och ska sova här. kan bara inte förstå hur detta jävla place kan få mig så sjukt emo, trivs fan inte alls här. är kanske inte så svårt att förså egentligen.. a men iaf. sjukångest över hurfan jag ska göra med äckelskola skit. är 10a reserv på bygg. så gå fordon.. som jag säkert inte kommer orka, om jag ens klarar av att ta mig till skolan? eller hoppa av och ha heltids praktik.. vet inte alls, och ska ha beztämmt mig innan denna månaaad. fuck it! flytta vill jag också, lägenhet ♥
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0