jag vill tro dig, men jag borde inte.

lite gårdag? drog mig till edwina, satte oss och prata lite. ganska snart efter mig ramlade didrik in! efter ett tag kom petter&anna&robin. satt ute och pratade... sen tog jag åh anna en cykel (HON C_YKLA) hem till mig, ,hämtade lite strips åh tog glass. hihi! kom tillbaka , gjorde käk.. käkade, blablabla. typ, satte oss ute och myste, pratade, lyssnade kass musik också kom max&filiph. gick in, sjöng singstar och sen drog vi till grannen min som fyllde 50! va där ett tag, sen började vi promenixa mot edwina igen, och sen blablabla. typ, tog mig hem åh sov jag iaf!
'
lite spårat, lite pinsamt, lite mys, lite fint, rätt okej. men ja!
råkade göra lite bus med edwinas gröna kudde också,
jag tror hon älskar mig enormt för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0