" haha ärligt allvarlig, förlåt för skratten. jag tycka de ser kult ut när du skriva som neger"

mammas förklaring till varför hon skriver som en blatte är för hon inte lärt sig nya knapparna? hm... aja. när jag vaknade till vid ett bestämde jag ju mig för att inte somna om eftersom jag skulle upp åh städa... vid fem drog jag mig tillslut upp ur sängen, haha. har typ dammat av skit nu, ska torka av speglarna, byta säng skit, och dammsuga av :) har även fixat tvätten och diskmaskin, duktig jaaa! tobias och stefan sitter och leker TILLSAMMANS utan att bråka. hur har jag luckats med det? väntar på att mamma ska komma hem, så jag kan ta mig lite oboy.
sen blir de buuuuusfru ikväll :) hihihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0