there is no escape from the truth

efter lite emo så ryckte jag upp mig :) johan och robin kom och hämtade mig så drog vi till johan, jag klippte robin coh sen städa upp där. johan drog i väg och jag och robin låg och kollade tv, somna till någon timme och sen drog vi oss till atalanta. hamnade hos sebben sen, robin&fredrik&johan.. va där ett tag, sen träffa jag david en sväng och mötte emma.. sen promenixade jag hem.
'
hemma nu, finns inge mjölk en.. mamma måste hata mig? men hittade på nå gammal dricka&chios&dipp, så man lever vell! slår på en film och hoppas på att somna snart. imorgon/övermrogon bäääääär det av!! jättegammal bild.. haha :)

SOM JAG SAKNAT MIN FINA JESSE & LILLVIKEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0