det du säger till mig, är precis samma som du säger till henne.

yeahyeahyeahhsshhs...
igår bestmmde jag lite snabbt för att ta en promenad fram med edwina. gick halvavägen, sen hämtade filiph oss och vi åkte runt med han en sväng, vid nio kom jag till lina och vi tog bussfan till forsbacka. hade det allmönt bra åh kom bort från hålan en svöng ungefär. käkade, oboy, glass, nudlar, vet fan allt.. haha! drog till kid och leo, spelade bil spel.. sjöng singstar.. kollade youtube skit.. och spelade jävla skita på sig spel. haha! hem till slut, kollade på två filmer och sov som idioter.
'
skulle ha åkt hem vid två idag, men de vart jju inge av de ne. blir att åka med leo när han drar. och ikväll blir jag me tjock, fan längesen! puss&kram, på allt bra som dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0