det blir kanske fel i slutet. men vi är ju bara i början just nu?

igår va de inte allt för bra. men de blev lite bättre.. typ! haha. drog till lina, duschade, städade, fixade, blablabla. sandra, petter & micke kom och hämtade oss. åkte till sandviken, va där. träffaade lite allt möjligt. hade det inte överdrivet bra inte dåligt, helt okej. vaknade vid ett idag, ligger kvar i sängen en... orkar inte gå upp. ska städa mitt hela rum överdrivet ordentligt typ... inget att gilla. sen ska jagnog ta mig till lina och vi ska städa åt leo.. inte heller att gilla. menmen!
saknar att vara äcklig, ful, åh jobbig me min fina tjock ♥

Kommentarer
Postat av: emmar

jag saknar dig med !!! ..

2011-07-25 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0