det är ju bara pinsamt. hoppas de slutar lyckligt för dig

hos david... lina gjorde käk, potatisgratäng&kött osv, again! sen så startade vell alla herk och hitler dricka typ, själv så va man ju duktig och avstog från sådan skit. aaaa, va vell lika bäst så eftersom jag halvt är sjuk typ. sen så gled vell kvällen på som vanligt, lite kortspel, musik, data, prat, tvspel, massage till och med. aaaa, hem sen. vart en promenix hem till mig. det som tar två timmar för mig, snabbare med någon.. tog två och en halvtimme för oss! haha king.
'
för tillfället håller jag på gör mackaroner åt min fina bus och sen vet jag inte, ska kanske ta oss hem till henne och städa.. sen maria? maybe? vet inte alls för tillfället? mami är kanske grinig också, så blir vell skit av alltihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0