tänk till innan du gör förfan

FYLLLEKÄK????!?!? skämt. irriterad sitter jag här home helt jävla själv åh kommer ha en jävla kass tolvslagsfödelsedagshelvete! FUCK. ja, grinig är jag. asjkfnriubskjbdfiebijdjweknfsknis, fan har jag hemma åh göra? jävla helvete. ne men a, skönt. sexton snart då, skillnad? nej. hejdå jag har inget liv.
'
du har inte börjat fundera lite över vad du håller på med? så fort det inte är som du vill så äre skit. du tror du kan få det hur fan du vill men tänk efter. åh om du gnäller, hur fan haru det inte själv? tänk på skiten länge nu. när ska du börja inse saker om dig själv? skyll fan inte allt på alla andra. du är inte på någotsätt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0