random tidsfördriv en kväll som dennaaa..va gör man annars?

Vad heter du: katrine linnea olsson
När fyller du år: 9 januari varie år
Jag samlar på: vet inte alls jaa
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? jag ringer ingen, jag blir emo som fan för mig själv/lägger mig åh sover, eller smsar någon.
Gillar du golf? de tror ja inte?...
Vilken tid gick du upp idag? nio kanske typ?:o
Har du sovit i din egna säng inatt? ne
Har du sovit ensam inatt? nee
Vem sov du sisst med? me anna åh edwina!
Har du strumpor på dig nu?  m
Hur svarar du i telefon?  hallå
Vad ska du göra ikväll? nörda data, lyssna musik, vara offer, sova.. 
Är du bra på att laga mat? bäst
Gillar du att dansa? ne
Hur vig är du? kan splitt åh spagat åh alla såna grejer 
Vilken är din favoritglass? vet fan inte
Tror du på ett liv efter döden? hm.. vet inte riktigt. något liknande iaf
Bor dina föräldrar tillsammans? ne
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? bruna
Vilka hårfärger har du haft? brun, röd, svaert
Har du någon gång gråtit dig till sömns? har ja nog ja
Äru beroende av något? vet inte
Senaste låt du hörde?  pieces-sum 41
Brukar du bädda sängen? bland kanske
Har du kysst någon den sista veckan? naa
Vem kramade du senast? anna... kanske?
Var du glad igår? beror på när igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0