och i morgon börjar allt i gen..

hade en helt okekj skön vanlig dag igår. drog ner till mormor åh fikade lite, sen kom lina dit åh drog till atalanta åh tjocka sönderrrr.. efter that gick vi hem till micke åh kollade film med erik. slutligen drog jag hem med emma till emma åh hon somnade typ direkt efter massa dampande på filmer som inte vela funka, efter de kollade jag samma film typ tre gånger :):):):):):) hade tänkt sova så länge jag bara kunde så här sista lovdagen, men lär vara barnvakt en sväng så de blev ju inge av. får se vad som händer sen men tror tillbaka tioll tjockis. sen ska jag nog tvinga någon att gå en promenaad me mig ikväll, för fan va fint väder det är!
mina nya skor!!! (om ett tag) vill ha måste ha, ge mig? KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0