JÄVLA HOR MEFFLOJÄVEL.. DÖ!

alltså den gamla tv:n sluta funka.. så nu har jag min gamla, fula, stora gråa, och fan mindre jävla tv! kattjäveln ska jag fan döda, den har kissat på mitt jävla duntäcke så jag får ha såna här kalla skittäcken, den har haft sönder min jävla högtalare, åh är jävla skit dryg åh är på en hela tiden, kan inte ens gå någonstans för då springer den runt bena på mig. JÄVLA LAKNEFNISKJN FIUASJN
:) :) :)
jag har käkat potatisgratääng de va gott.. jag känner mig som en jävla f11a, de är grymt? nu ska jag lyssna på musik åh inte göra ett skit. godnatt alla glada!
är föresten fan grinig för att mamma inte lät mig göra hål i läppen...då på julafton när jag hade chansen. speciellt efter som hon sagt förut att de va mitt val. JÄVLAA OENFISBJJASBNYBA. så kände jag då :) HAHHA... (hej långsint) .........elller? afanja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0