helt ovärt inlägg... men endå!

jag rapade... jag sa pepsi.. både karin&åsa vägra säga pepsi, åh jag vela verkligen slå någon! DÅLIG DAMP?
'
mamma säger vi ska spara pengar till saker jag säger, så han hon köpt massa fula blommor som kommer dö inom en vecka, varför? JO FÖR HON BLIR GLAD AV BLOMMOR. jag har sgat att jag kan vara hennes blomma nu, så varie gång hon är sur borde hon ju bli glad av mig :) :) :) :) det satt hårspännen i blommorna som jag plockade bort, då sa hon att dom dör annars. så nästa gång hon har damp för vad som hellst kan hända..... då ska jag se till åh ha ett jävla hårspänne på mig så hon kan vara lugn åh veta att jag inte dör efter som jag har ett jävla hårspänne? JA JAG ÄR SMART.
'
åh sen om jag skulle göra en film, med en kille&en tjtje som ska gifta sig. då skulle jag FAN INTE döpa killen till glenn, vem fan döper en kille, en typ huvudperson, en som ska gifta sig till glenn? NEJ DET GÖR MAN INTE. så i slutet fick han dissen ( fatta man ju )
'
jag har NOLL lust till kb i morgon åh jag är död åh jag är totaalt super dissad av mina babiesar åh jag ska sova åh jag har iont i magen åh gay på allt ungefär,
tur man är emo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0