emoperiod, emotime, emomode. EMO<3

katrine: får tobias inte ha telefon i skolan nu?
karin: ne.... men jag har sagt åt han åh gömma den, åh smsa endå i smyg.

HAHAHHAHA.... men de är ju bra :) ....... ellleR?

hade skapligt dö emo dag i går, emo är mitt nya always ord åh mitt nya jag åh mina nya alla andra :) efter skolan drog jag till micke åh träffa lina, följde med henne hem sen kom sandra. promenerade fram åh hamnade på ug. skulle sova hos tjockis, eller ja... vi skulle dygna för vi skulle käka strips&brunsås klockan fem när henner föräldrar drog. men när vi kom hem insåg vi att vi va ganska trött endå åh hennes fuckade dvd funkade inte. vi vela ändå va lite emo så vi gick upp fem i morse :) :) :) onödigt? JAAA. men det äre mycke i livet som är... right? bussen kommer om tio min åh jag är fortförande inte klar, fast jag va vaken två timmar tidigare en vanligt, men det är ju som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0