emo, ja det är emo. emo va? emoo!

skolan är inte kul men för tillfället helt okej. efter skiten dissade jag P som fan för T så va hem åh snacka lite me T, tror de behövdes nu. hoppas på att saker kan bli bättre. har inte gjort annat en åh käkat sen.
'
OCH nu vart jag skit emo. skulle verkligen ha dygnat igår endå, för då hade jag kunna lagt mig åh sovit nu. men ne, så istället har jag inte ett skit åh göra. eftersom att jag har vell varken skjuts fram eller hem. åh mobbad är jag endåså. FUNFUNFUNFUNFUN!! ne. nu ska jag kolla emo film åh va jävligt emo. hejs!
'
skulle va barnvakt i dag ( men tydligen inte ) skulle vara barnvakt på lördag (men tydligen inte) förstår fan inte. alla gånger jag kommer ihåg/verkligen tror jag ska vara barnvakt så äre inte så. åh alla andra jävla gånger som jag absolut inte vet om nånting då är jag barnvakt? MYSKOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0