du förstår kanske inte, men jag vet vad jag säger och menar.

tobias: men jag har ont i halsen...........
katrine: men ne, lägg dig åh sov så känner du det inte. godnatt!
tobias: okej..... men smsar dig om det är nått, godnatt
*fem min senare* .....sms
"kom öp med is elernåt kalt"

HAHAHAHAHHA.... ja :) edwina fråga i dag hur fan jag kunde förstå vad han skrev, när han berättade att han hade "sgafat blog" men så svårt äre faktiskt inte att förstå! kika in på den vettjaaaa http://ttobias.blogg.se/ han starta i dag ;),
¨
edwina&anna ramla in här åh skrämde skiten ur mig för ett tag sen, dom har precis börjar KNALLA hem. edwina va söt, tog typ allt hon kom åt, visste inte vart hon skulle ta vägen ungefär. mmmhm... a, ne, vet inte alls ja. blir film nu iaf :)

i wanna belive you, when you tell me that everything will  be okej.
yeah i tried to belive you. but i don't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0