det är alltid samma jävla "varför?"

det har varit bra nu. varför kan det inte bara vara så här?
vad har varit bra, jag vet inte. beror det på dig?
jag tror inte jag vill mera, men jag mår ju bra av det... eller?
'
varför gör du så här egentligen?vad har jag gjort, vad gör jag dig som gör att det blir så här? jag förstår fan inte, men det kanske beror på att man nästan aldrig märker sin egen skit? jag kanske har tagit hur mycke som hellst från dig nu, men jag tycker du är värd det. vill inte att du eller vi ska gå förlorad, måste det bli så?
'
VARFÖR, kör ja always allt själv. jag mår nästan dåligt av att ha berättat saker för folk på senaste, fast samtidigt känns det ju bättre. jag gör aldrig det, jag brukar inte göra det, varför har jag gjort det nu? gör jag fel eller rätt, det vet jag inte. blir det bättre eller sämre, det vet jag inte. jag kanske bara är grymt bra på att stänga ute allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0