When nothing feels alright

jag blir galen, helt sjukt jävla galen. VAD FAN I HELVETE SKA JAG VÄLJA? imorgon ska jag lämna in skiten... men ja, det är härligt? ......elller? jag har fortförande inte en jävla aning. men det spelar vell ingen roll? jag kommer ju endå bli emo åh hoppa av skiten. FUCK VAD JAG INTE KOMMER KLARA DET. så jävla less på allt & inget som har med skola åh göra. fanfanfanfan
¨
bygg för jävla målare
fordon för jävla körkortet
media bara för att random
restaurang helvete för bakning
¨
nu är det något sånt det får bli. men det spelar vell ingen roll, kommer inte kunna gå någonting med någon av dom jag känner åh är säker med. och utan någon sån går jag inte till skolan. så allt är ju förfan i helvete skitsamma egetnligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0