we gonna rock the world!

haha... emo kväll ungefär!
har kollat i genom massa gammalt, gamla bilder, gamla texter, gamla blogginlägg, gammalt jävla skit. åh allt är bara så jävla mer eller mindre emo, vad det är har åh göra med. men allt driver livet framåt... de göre ju!
'
någon har käkat upp muffinsen som jag sa att jag käkat upp för åh få dom för mig själv (inte alls ego). någon har gömt chipsen som jag såg att fanns,  åh jag är bara så jävla sugen på åh käka nånting!
'
jag är så jävla sugen på åh göra nånting riktigt, alltså riktigt riktigt, riktigt jävla riktigt! ska fan komma på nå åh göra det också. jag är så jävla tråkig nu för tiden? värre en när jag har mina tröttperioder, då gör jag iaf nånting (sover),
men a endå. EMO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0