varken du, jag eller någon annan förstår ett jävla skit. FAN, så värdelöst!

orka sitta åh vara äcklig i huvet? så jävla emo, orkar fan inte jävla horskitshelvete FAN. jag vill inte välja horskola, horlinje,horskit. jag vill inte bo hemma jag vill ingenting ja. kommer bli kvar här hemma i min äckliga lilla håla åh vara skit emo resten av livet, har ingen aning om vad jag egentligen vill gå.. orkar gå? så jävla nära på åh hoppa av åh bara skita i allt... fast jag vet ju att det inte är värt det. FUCK!
'
drog hem till min lilla tjockis med bussen, vi smakade (vela inte ha mer en så...haha) på hennes BRÄNDA jävla kladdkaka,möblerade om hennes rum, snackade lite om hur ful vi är, drömde om lägenheter, livet osv.. så fort jag kom hem somnade jag ett litet tag, tills mamma random kom åh sa nånting, kommer inte ihåg vad. käkade nå mackor me my family, soet. aaaaaaaaaa, eller va?
nu ska jag duschaSOMFAN, kolla filmSOMFAN, sen sova...SOMFAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0