hej hopp sug mitt liv

mmm.... förut funderade jag på sånt här typ hjälpa folk me probmlem. men de va på tiden jag kunde sånt åh det bara kom. alltså jag skrev, hur mycke som hellst hur lätt som hellst.. av mig själb. jag är bara tom nu för tiden, HAHAHA EMO. sen förut vela jag ju typ baka åh greja, men nu är fan inte bageri nå för mig.. har ju alltid tyckt om åh skriva åh tycker det är fränt me foto, så media? men som sagt, är så jävla tom åh har svårt åh skriva nu för tiden. fordon kanske bara för åh få det jävla körkortet isf... sen har jag helt random fått upp målare i huvet? don't know why.. men är ju inte så jävla taggad på det egentligen heller. åh kan inte tänka mig på något jävla jobb i hela världen med alla probmlen jag har med folk osv... hel sjukt :o vad ska det bli av lilla mig?
'
drömmer mig bort i min lilla värld med mina små lägenheter nu igen också. så jävla sjukt vad jag vill bo själv! kanske kan ha något litet hopp om studentlägenhet?.... MEN DÅ LÄR JAG JU HA EN JÄVLA KOMPIS ÅH BO MED?
hej men nej tack. hora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0