ge mig en miljon eller liknande?

hej........jag har nationella i morgon, uppsats helvete... FUCKIT!! mina sms går ut i morgon...FUCKIT! emo som fan på alltihopaaa. om typ 10dagar får jag pengar...
'
i need stufs. 700+400=1100 :):):) mina den 20:de, MEEEEEEN..
200 telefon. 300+100+400+200/300/400/500/600/700+200 = LITE MERA.
så give meee some fucking moneeey?!
  • tjocktröjaa!
  • leggins
  • väskaaa....
  • mysbyxer.
  • SKOR FAN VAD JAG VILL & BEHÖVER HA SKOR.
förut hittade jag fan ALDRIG seriöst, ALDRIIIIG skor. åh mamma nästan dödade mig för det, hon slängde skor åh jag tog upp dom åh gömde dom, det är helt jävla seriöst. nu hittar jag hur mycke skor som hellst.. hela tiden? FATTTAR INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0