fredag&lördag me tjock <3

sov hos emma i fredags, va lite med simon åh sprang omkring på ug ungefär. lördags vakna vi åh drog dirr in till sandviken typ. käkade pizza med sandra åh hennes mammaa. sen drog jag åh emma åh sandra home, skulle hämta ahlex med alle men de va tydligen PUNKA på bilen.. inte. aja, drog vidare till valbo sen. paxade ikea lite fint åh hoppass kanske på flytt nu.. hem sen, till emma. duschade snabbt som ett as sen vidare till hanna. hamnade till slut på gäveränge åh va där ett tag. sen drog jag hem vid elvaa. IDAG så ska jag va me min petter.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, råkade berätta för alle sen att det va jag som hade gjort punka på bilen :d

2011-02-27 @ 15:34:24
Postat av: katrineolsson

hahahah! åhnej..

2011-02-27 @ 15:35:21
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0