förlåt för allt jag aldrig gjort.

ingenting hjälper. det är sjukt vad som kan hända. åh vilken tur i oturen vi lever med. vad man lägger märke till. vad man bryr sig om. är livet ett spel?
är det här verkligenhet?
'
fast jag visste att du fortförande var vid livet fick jag jordens klump i magen, mina tankar va med dig hela kvällen. varför händer saker alltid folk runt omkring en? men det får en att fundera en hel del. varför umgås man inte mera med folk som faktiskt betyder? varför i helvete har jag aldrig någonsin berättat för dig vad du är för mig?
LILLA ÄLSKADE VÄN, jag är så jävla glad att du finns & att just jag har dig i mitt lilla liv. du är förfan min LILLEBROR åh jag älskar dig<3

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8521956.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0