det känns aldrig någonsin lika..

har kommmit på en bra åh en dålig sak med mig nu för tiden :) :)
BRA:  jag kan fan sova om nätterna, inte framåt tre... utan sover runt tolv, skönt!
mindre bra: jag käkar inte både frukost åh käk varie dag som jag bestämmde mig för längre. även fast de känns så jäääävla mycke bäättre.. så är det ju inte de.
men vet inte, håret blir fan endå inte bättre.
'
iaf... home nu ja. ligger i sängen åh nästan sover åh! haha. efter skolan drog jag hem till petter.. vi kollade inte på film med snygg kille som petter tog bort sen, EMO <3. sen bakade vi kladdkaka...KLADDkaka. ja, men det är ju kladd som är meningen med kladdkaka vaaaa? sen drog jag hem. nu ska jag sova för fem min sen, eller nått.imorgon kmmer troligen gayjohanna. :) possss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0