det finns där hela tiden, även fast man bara tänker på det ibland.

det är en jävla känsla att ha dig runt sig, att du kan göra precis vad du vill, att veta att precis vad som hellst kan hända. du är obehaglig. varför tänker man bara på grejer när man är arg eller just då när det händer? man tycker vell oftast samma sak sen också? jag har alltid varit rädd.. det är jag inte längre, nu för tiden skrämmer du mig bara. aldrig någonsin ska jag lägga mig för dig. du kan få mig att sjunka, då kan sparka på mig hur mycke du vill, du kan få mig att tappa allt jag tagit upp. men tro mig.. jag kommer resa mig,
åh jag blir starkare för varie gång.
¨
åh en sak till. ALDRIG, ska jag låta dom ta samma saker som mig. jag tänker stödja dom genom allt, åh minsta lilla grej, lita på mig.. då äre hel kört för dig! minsta grej på fel vis åh jag ska visa dig din jävel. du har gjort ditt
aldrig får jag ögon för dig, aldrig mer litar jag på dig.
du förstörde mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0