liten, ensam och svag.

kändes ganska okej imorse, drog mig till skolan och det funkade vell. och sen bara gick det inte mer, blev så jävla jobbigt och visste inte vad jag skulle göra. va på väg att börja grina hela tiden, och det bara blev. jag förstår inte? åkte hem vid tolv, tänkte ta en promenad hem när de va fint väder men mamma hämtade upp mig efter vägen. vi handlade sen stack hon till jobbet. funderar på om jag ska göra ett nytt promenad frösök eller sova en sväng innan pojkarna kommer? tror det blir sova faktiskt. yeah, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte funderat på om du har för lite dopamin?

2011-12-02 @ 15:13:48
Postat av: katrineolsson

vem är du?

& varför skulle jag ha deT?

2011-12-02 @ 18:56:15
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0